Support Counselor [Denmark]


 

American Express Global Business Travel søger medarbejder til vores Back office / support afdeling.
I rollen som ”Supporter” vil du få ansvaret for at servicere vores interne og eksterne kunder. Du vil arbejde med internationale kunder og leverandører i en global virksomhed hvor arbejdstempoet er højt og hverdagen afvekslende.
Vi udfordrer og hjælper hinanden til at vokse og udvikle os, og vi lægger især stor vægt på en åben og direkte dialog. Du vil blive en del af en præstationskultur hvor man honoreres for kvalitet, kundetilfredshed og ansvarstagen. American Express Global Business Travel sætter kunden og kvalitet i højsædet og du skal være med til at sikre, at kunden får den bedst mulige service – hver gang!
Vores kontor har åbent alle hverdage mellem 08.00-18.00, samt udvalgte helligdage.
Dine mødetider vil være hverdage mellem 08:00-17:00, med mulighed for fleksibilitet og ”work-life-balance”.
Vi er ca. 25 dedikerede medarbejdere, i et nordisk team, som håndterer mange forskellige administrative opgaver - blandt andet fakturering, afstemning, BSP Link m.v.
Teamet i København har tæt samarbejde med kolleger over hele verden. Udover team-kollegerne i Norden (teamleder i Danmark), arbejder vi også tæt sammen med kolleger i f.eks Indien og Europa.
Forudsætninger for at blive en succes i jobbet:
  • Du kommer fra en lignende stilling og har erfaring med AGM
  • Du er fortrolig med Amadeus
  • Du er flydende i Nordisk (dansk/svensk/norsk) såvel som engelsk
  • Du kan håndtere et højt arbejdstempo og yde en personlig og professionel service i alle situationer
  • Du udviser højt engagement og er løsningsorienteret
  • Du arbejder selvstændigt og tager stort ansvar for dine opgaver.
Sideløbende er du er en holdspiller og bidrager aktivt til de fælles mål
Kan du nikke ”ja” til ovenstående - og kan du se dig selv i jobbet?
Så ser vi frem til at modtage din ansøgning!
Vi kan blandt andet tilbyde dig:
  • Nogle af branchens dygtigste kolleger med høj faglighed og godt humør
  • En attraktiv lønpakke som matcher dine kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Et godt arbejdsmiljø i fantastiske omgivelser i centrum af København
  • Personaleforening som står for sociale arrangementer
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads
Arbejdstid: fuld tid
Arbejdssted: Langebrogade 3H, København. Mulighed for delvis hjemmearbejde.
Tiltrædelse: 01JUN23

Location
Denmark - Copenhagen

It is our policy to provide equal employment opportunities to all individuals based on job-related qualifications and ability to perform a job, without regard to age, gender, gender identity, sexual orientation, race, color, religion, creed, national origin, disability, genetic information, veteran status, citizenship or marital status, and to maintain a non-discriminatory environment free from intimidation, harassment or bias based upon these grounds.

GBT Recruitment Privacy Statement


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال